Jultävling

Idag hade vi jultävling, Sofie kom sist som vanligt. Eller ja mitt lag.  Men vafan, jag hade roligt iaf. Emelie hade den lille med sig. Hon har blivit jätte stor.
Idag har jag jobbat, stressig dag. Var snäll idag igen och hjälpte till i disken.. men ugh. det slutade med att jag stog där själv. SOM VANLIGT. But I survive.

Direkt efter jag slutat jobba gick jag vidare till Farmor o Farfar, sen åkte jag och Farmor till Jysk för att handla. Handdukar:P till mig. bland annat.

Sen lånade jag deras bil och körde till mamma för att lämna min dator medans jag bowlade..Men för No use. Sen följde jag med mamsen till Lindex... 30 %rabatt... men ja.. där är ju aldrig några kläder som man vill ha.. dock så hittade jag en långarmad tröja, lila. Sen hittde jag även en DISNEY tröja:D NICE.

Nu är det bara 12 dagar tills jag ska till stockholm:D


Nördar mig på en biograf, bara jag och Alex ditkomna.


Alex ont i tänderna. =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0