NUSÅ jävlar i det

nu ska jag börja blogga igen.. Iaf idag. haha. Får se hur länge det håller.
Idag har jag jobbat. Lång dag, kändes det som. Julbord på skolan.. 400 ätande. och dom tog ju inte bara en tallrik.. UTAN där var dom som tog 5 st tallrikar.. snacka om mycket disk.. Jag var snäll och gick ut och hjälpte hon ute i disken.. MEN DET SLUTADE FAN ATT JAG STOG DÄR SJÄLV.
Efter det gick jag till systemet.. köpte lite cider. bland annat julcidern. Men jag var där faktiskt för att jag skulle köpa julklapp till Das Boss.. ett rött, ett vitt och en champange? tror jag.

Nu har jag precis lagat mat. KYCKLING gordon blue.. med wokade grönsaker och brun sås. SKita gott. Gissa vad jag lagade kycklingen i.... nej, jag har ingen ugnsform.. så det blev i en sockerkaksplåt ist. hahaha. men det funkade.

Snart kommer mamma med brossan.. Syrran skulle passat honom men hennes pojkvän klarade körkortet så som skulle ut och äta. Och mamma ska äta med jobbet, så okej får väll vara snäll och ställa upp. Sätter han i arbete. STÄÄDA hela lägenheten.

Nej jag ska faktiskt städa själv hade jag tänkt.. Röja undan lite saker. då blir det kanske bara ett plus om han är här.. Eller så är han bara i vägen.. det återstår och se.

just nu håller jag på att gå in ett par skor. som jag köpte i slutet av sommaren. men dom hann aldrig att bli använda. Vetefan varför. men ja. Snart next pair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0