Stockholm

Nyår var fan NICE. Först var vi och shoppade lite, både kläder och mat. Sen åkte vi hem och duschade och så. Lagade mat Fläskfilé med brunsås och ris. Även sallad förstås. Sen till dessert åt vi Kladdkaka.
Jag, Ed och Fredde gick ut en runda så dem kunde smälla lite raketer. De kom på att man kunde fästa dem på ett stängsel, och gjorde det. Slutade med att ja skulle filma, men tänkte inte på att där var en upphöjd stenmur bakom mig. Så jag backade rakt på den och trillade.. lyckat.  Sen var vi ute på ett berg och såg ut över hela Stockholm. 

Det var nog det bästa nyårsfirandet någonsin.. So Far.
Vi var uppe till 5, eller ja iaf jag och Alex medans de andra somnade en efter en.
Laddar upp bilder och så vidare senare vid ett annat tillfälle. typ imorgon. eller dagen efter där eller dagen därpå.

Idag var vi på mcdonalds och hade typ frukost, helt plötsligt så ser vi en gammal tant.. som kollade bland andras rester.
ÄKLIGT. Sen kom hon bakom oss. FY FAN vad hon stank, Riktigt illa. Hon hade kissat på sig. Så först bytte vi plats till andra sidan bordet. Och började äta igen, vilket man inte skulle gjort. Slutade med att jag spottade ut maten igen. Sen kunde jag inte äta mer.. Sedan började det stinka på hela våningen. Kommer bilder på detta med. Om jag orkar.

Vi har precis kollat på Territory, skit bra film. Krokodiler. alltid lika läskigt roliga.
Nu ska vi nog snart sova. Ska ut imorgon till 360. Och sen på lördag så ska vi åka skridskor. är det tänkt iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0