Nu ska ja se om jag kan komma på något att skriva

Jag skrev ju inte så mycket innan så får ju försöka göra det nu.
Igår så var jag i Hässleholm och spelat en BOSS-Match.. Kvalning till högre division i bowlingen.
Det började med att vi förlorade den första matchen.. Med 4-11.. Ingen rolig början, vi spelade bara 3 utav 4 serier för de var inte lönt att spela den sista när vi redan hade förlorat. Kändes som vi skulle förlora den andra med något liknande. Men vi gav inte upp och började med 5-0 i första serien. Och slutade med 12-7 till oss.
Eftersom vi hade vunnit varsin match så fick vi spela en till serie och spela om 5 poäng. Vi lyckades plocka alla 5! Så vi är vidare till ny kvalmatch nästa helg. I SIMRISHAMN..... Wohoo. eller något..
Och det slutade så klart med att vi firade på Donken i hässleholm. De var inte den lättaste vägen att köra. Men vi hittade dit efter många försök och ett telefonsamtal.


Idag har jag gjort bakad potatis med räkröra. Mums. Är så mätt att ja mår illa. Nu ska ja fortsätta med mitt tv tittande! 

Pusshej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0