XXXLutz

Då har man varit på presentation/intervju på XXXLutz i Malmö. Tjejerna som var före oss i kön hade tydligen varit där sedan kl 13.00 idag.. Och när gick jag och Martina in där... Jo vid ca 17.00. Och vi var framme för intervju vid 19.45.... wooo.. Rappa takter. Hade varit kul om båda hade fått jobb där!

Nu är jag hungrig. Vet inte vad ja ska äta.. Funderar på att ta yoghurt bara. Men sen är ja även sugen på något gott att tugga på :D hahaha.. Inte för jag tror jag kan göra det men.
Köpte jordgubbar innan. Spanska.. Men de är tur ja inte ska prata med dem.. Så de är skit samma. Dom skulle man kunna blanda med yoghurten.. Men näää de går inte!

Stannade över på jobbet i 1,5 timme idag för de var ju inte lönt att köra hem. Och jag gjorde nästan alt ja skrev igår.. Utom satt ute i solen. Klart de va skönt ute. Men det blåste lite för mycket och var lite molnigt.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt mig. Ska bli skönt. Bara ligga framför tvn och slappa. Det hade dock varit skönt med lite sällskap.

Nu ska de ätas!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0