Annars är det bra.

Idag tog det nästan en timme att köra till jobbet. Denne jävla snön. Nu kan det bli vår, så man kan köra som man ska och slippa skrapa rutorna på bilen.
Imorgons ka det komma ännu mer snö, mellan 10-20 cm. Jobbigt. Fast det funkar att köra i så länge det inte blåser för mycket. Då åker ju inte snön runt.
Det blev köttfärslimpa med kokt potatis och sås på jobbet idag. Sofie åt den! Tro det eller ej. Men det är faktiskt sant.
När jag kom hem från jobbet vilade jag ca 40 minuter. Jag hade kunna fortsatt sova då. Men hade jag gjort det hade jag inte klarat somna ikväll.
Fick tillbaka energin lite grann efter jag ätit. Men för att bli trött igen så har jag spelat Wii fit. Det är nog ett av de bästa köpen jag har gjort. Haha. Man blir inte uttråkad och där är så många olika saker att göra.
Nu kollar jag på tv. Där är något program på tv om fett. Folk som har fobi mot feta. Där är en person som har ca 6% fett bara. Och en normall människa har 30%.
Man blir nästan lite hungrig utav att se det.. hahah. nej de blir man inte. Tvärtom.
Nu ska jag gå och platta håret. Så det är rakt imorgon när jag vaknar. Annars ser det ut som.. ja, ja vet inte vad. Plus det är inte så roligt att göra det kl halv 6 på morgonen.

Puss hej och Godnatt

Kommentarer
Postat av: MysteryMan

GottiGottaGottGott FFFFTTTTTTWWWWWW S000ooofiiieeeeee

2010-02-04 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0