Idag är det lördaaaaaaaaag

Igår var det tänkt att vi skulle gå till Veloute efter ha förfestat här. Rolig förfest, folk man inte festat med på ett tag här och dem från förra helgen.
Men ist för att gå dit så gick jag, Martina, Sandra, Dennis och Zandra till B2 ist. Där jag träffade Robin och Hanna.
Frida var också där som inte ens skulle gå dit. Alltid kul när där är folk ute som man känner.
Dennis följde Martina hem vid halv 1 ca? tror jag. För att hon var hungrig. Haha. Som vanligt. Så de slutade med att Sandra sov här ist för hos henne.
Vaknade till först vid 8 och var skitpigg. men Sen somnade jag om och sov till kl 10. Sen gick vi upp och plockade undan lite. Sen gick dem.
Och jag började städa lite.. Diskade 5 glas kanske.
Sen snackade jag med Henke och vi bestämde att Hall skulle köra oss til Donken så vi fick i oss lite frukost. De var gott.
Sen körde Hall hem mig och ja började med städningen på alvar.
Jag har varit så duktig o städat hela köket. Och möblerat om där lite grann. Oljat in bordet med. Adam tyckte det var tid för det. Så fick ju göra som han sa. De va til ochmed så jag gjorde dammsugaren fin invändigt!
Sen tog jag ett ryck i sovrummet med och torkade av. ELEMENTEN MED!
Sen kom Martina hit och hämtade sin väska. Och kollade på lite bilder o sånt. Efter det skulle jag fortsätta städa. Men har börjat bli hungrig igen. Längesen man åt nu. Fryser gör jag också. Så de blir nog att ja forstätter imorgon med det.
Nu ropar duschen så ja får upp värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0