Ont

Nu har jag haft ont från och till i min mage i 5 dagar. Vetefan vad det är med den. Jag mår inte dåligt eller något sånt. Har bara ont. Men de går väl över snart.
Idag har jag jobbat som vanligt. Och sen när jag kom hem så kom Zandra över och hämtade lite lådor som jag tagit på jobbet till henne. Sen slutade det med att jag följde med henne hem och hjälpte henne lite med att packa ner lite saker. Svårt att göra det hos någon annan. Man vet ju inte vad man ska ta.
Funderar på om ja ska kolla igenom mina egna saker. Kläder och sådant. Om där är något ja ska bli av med.
Men blir nog inte ikväll. De har jag ingen orka kvar till.

Nu blir de tv tittning sen sängen! Hej Svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0