Prima ballerina.

Jag mår hur bra som helst.. förutom att jag har ont i ögat. Men det är för att jag gick och la mig med sminket. Men det är inte mycket man orkar göra kl 5 på morgonen.
Jag och Hägne snackade om att vi skulle gå ut, man kan ju inte sitta hemma när man fyller år. Så vi samlade ihopa ett gäng och förfestade här först. Jessica smsade mig helt plötsligt. Som jag träffade för ungefär två månader sen sist på B2. Och innan det var det nog inte sen hon bodde här nere tror jag, och det var när vi gick i 8an. Så det slutade med att hon också hänkade på. Sen åkte vi in till malmö. En utav dem som var med oss var tydligen tågkontrollant på Ötågen. Så hela gänget åkte gratis. Inte var dag man gör det.
Det blev Decibel. För vi kom in gratis där innan 12. Billig kväll. Vi dansade och hade oss, är inte säker men de känns som om att jag har träningsvärk. Fast de är nog mest för att jag gick med högklackade skor. Jag och Henke sjöng Ja må han leva på Kareoken dedicated till Mattias Hägneryd. Och massor utav andra låtar. Martina och jag gjorde nog den bästa duetten. Inte för att jag minns vilken låt eller så. Där va en kille som knappt kunde sjunga. Han hade valt en hur svår låt som helst. Så jag gick upp och frågade honom om jag skulle hjälpa honom. Och de ville han. Så jag tog en mick och sjöng med. Sen kom en snygging och ställde sig bakom mig med. Tror jag småflörtade med honom hela kvällen. Och de tillbaka.
Jag fick även Kallie till att sjunga, då jag tagit hans mössa som var han skulle få tillbaka om han sjöng. De valde världens svåraste låt med Kiss.
Kvällen började gå mot sitt slut. Eller natten. Och sen var det tur för Saras vanliga klödd, hon trodde hon hade tappat bort sin lapp till att få tillbaka sin jacka, men i själva verket så hade Hägne den. Som vanligt hade någon annan den och vi hade letat överallt efter den typ. Sen hittade hon inte sin mobil iheller. Den hade hon förlagt i någons jacka eller något. Henke hade kollat i sin jacka men inte hittat den. När han kom hem nyss hittade han den i jackan. Så den är återfunnen ;p
När jag vaknade i morse var jag så glad att någon hade lämnat kvar mer än en halv Coca. Så ja blev glad där var något med kolsyra att dricka. Jag började klunka i mig. Efter ett par stora så märkde jag att någon hade ju blandat i vodka i den. Det hade nog varit tänkt som en tågagrogg. Den var nog inte så stark blandad. Men rälig var den.
Nu ligger jag i sängen med laptopen. Funderar på vad jag ska göra idag. Om man ska ta sig ett varmt bad eller något annat? Ta och kolla på en film kanske eller helt enkelt bara ligga kvar här ett tag till?

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha JAG DÖR! :p

2010-02-06 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0