Då var det fredag igen !

Dagen började med att klockan ringde 06.15, gick upp direkt. Konstigt nog har jag gjort det hela veckan. Inte legat kvar och snoozat. Guldstjärna till mig.
När jag nu väl kom till jobbet så började jag med att göra bullar. Sedan blev det skiva upp kotletten. Sen stektes det potatis och grönsaker. Och skysås. Riktig fredagsmat..
När avdelningarna skulle komma och hämta sin mat var där en tanta som klagade på att deras kött var för torrt och deras grönsaker var för tråkiga och jämförde dem med råkosten som var ute i matsalen.. Bra sätt att jämföra saker på. Särskillt när det inte är samma sak. Men köttet var så klart saftigt och fint fortfarande.
När jag kom hem tog jag mig en halvtimmes träning på mitt Wii. Pappa var och hämtade en WiiFitBalanceBoard till mig på Siba igår. Fick passa på att köpa en innan de tog slut igen. Vilket dom gör ganska snabbt.
Efter det tog jag mig en varm dusch. Och nu funderar jag på vad jag ska göra ikväll. Jag vill verkligen gå ut och göra något roligt. Men verkar inte som det är någon som vill göra något. Så de blir förmodligen stanna inne och glo på en film.. Eller kanske Lets Dance ?
Vad ska jag äta idag? Är inte speciellt sugen på något så de blir svårt att komma på något. Kina mat kanske? Nä, då skulle jag nog hellre ta kycklingen som blev över från i förrgår och ta och göra något roligt med den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0