Friday Friday Friday

Fri dag? Ja så kan man också se det som. Iaf idag, men inte nästa fredag. Har precis redigerat lite i mina inställningar. *Duktig flicka*
Inatt sov jag inte alls bra. Vet inte varför men de började med att hela rummet lös upp när en brandkår eller något liknande körde förbi. Som tur hade de inte ljudet igång. Då hade jag blivit skräckslagen.
Vad ska man hitta på idag? Jag vet faktiskt inte. Har inte planerat något. Andreas vill såklart att jag ska komma till Decibel ikväll, på Crown nightclub i malmö. Men jag ska eventuellt vara körduglig kl 9.30 ungefär. Och varför då chansa? Sen stänger dem kl 03.00 typ. Och då går där inga tåg hemmåt. Så antingen åka i en dyr taxi eller vara kvar i kalla malmö fram tills tågen börjar gå.. Om man inte kan hitta någon som kan hämta en?
Fast det skulle vara riktigt skönt och bara vara hemma och ta det lugnt. Var ett tag sedan man gjorde det på en fredag.. Kolla på Let's Dance kanske? Någon som vill joina? Äh, knappt lönt o fråga här..Är nog bara en eller två som läser min blogg i nuläget..
Nej nu ska jag gå och äta frukost och eventuellt ta mig en dusch. Om jag nu inte bestämmer mig för att ta mig en runda till gymmet

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Mattias Göteborgaren

haha nu är ja här med :D verkar kunna bli en stoor blogg det här eslövs svar på blondinbella?:P

2010-01-22 @ 13:22:58
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0