The worrying kind

Jag har fått den låten i huvudet ifrån gårdagen.
Det slutade med att jag ändå åkte till Malmö med Emely och Hägne. Kvällen började med att jag och Emely lagade mat här, Mums säger jag bara. Sen gjorde vi vid oss och sådant. Hägne kom hit vid kvart i 8, hade tydligen redan börjat vid Lunch. Ett litet tag senare tittade Hall in. Vi sjöng och spelade twister som vanligt. Kollade in lite videor på Youtube.
Vi kom på sen när vi skulle åka tåg att vi kunde åka DUO biljett till malmö.. Mycket billigare. *smart Sofie*
Kvällen började med att vi gick till Decibel, mycket sjungande. Två killar kom fram till mig och försökte få mig att tro på att de ville signa mig för jag sjöng så himla bra ect. Men jag vet ju själv att jag inte kan sjunga så de var inte ens en tanke på det, småungar. Sen drog dem till med att de hade eget typ. Sure, sen fick jag för mig att jag och Emely (fast det fick bli Sara ist) skulle sjunga The arks låt The worrying kind. Hur kunde jag få den idén? Glömde efter ett par sekunden vilken låt jag valt. Hade bara sjungit svenska låtar innan.. Och aldrig ens sjungit den annars. Men de gick väll hyfsat..
Sen ville Sara att vi skulle följa med henne till Breeze ist. Så vi sa varför inte. Sara stog för taxin och Hägne inträdet. Bra deal där tyckte vi.
Blev bland annat bjuden på en cider där inne.. Men direkt efter jag fått den så gick jag och Sara in och gömde oss på toaletten för honom, en kille som skulle fylla 30 snart som ville att jag skulle följa med honom till USA. De säger man ju inte nej till. Men tro det eller ej, jag gjorde det.
Alla turkar försökte stöda på en.. Så de var inte så kul.. och det flesta var i 30+ kändes det som.
Innan vi skulle bli hämtade utav snälla Henke, som skulle upp tidigt dagen efter, hämtade oss gick vi in en runda och köpte hamburgare på MAX. Det var ruskigt gott.
Kom hem runt halv 5. Det vara bara att gå och lägga sig direkt. Sen gick jag och Emely upp vid ca 8.30, för att sedan bli hämtade utav Kurt 45 minuter senare. Inte ett dugg bakis. Ingen utav oss. Lyckat.
Första matchen förlorade vi, men jag slog ändå 700, andra matchen vann vi däremot. Och då slog jag 721.
Precis innan vi var vid bowlinghallen i eslöv igen så kände jag hur huvudet började bli tungt. Men sen så fort jag kom hem så försvann det. Har även varit duktig och diskat bort gårdagens disk.
Nu ska jag nog ta och lägga mig i badet eller något och vila en stund. Sen blir det förmodligen på det ikväll igen. Fast med Martina och Sandra bland annat:D Fast det blir ingen utgång i Malmö idag säger jag ju bara!



Sminkning innan utgång i malmö
Vi övar på att se bra ut på foto

bakis? nädå?
Tydligen så tog Emely en bild på mig när vi väntade på Kurt innan vi skulle köra till Hässleholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0