Annars ?

Ja då var det onsdags.. Fan vad tiden bara rinner iväg. De var ju helg nyss känns de som.
På tal om helg.. Vad ska man göra till helgen ? Jag har inget planerat så det är bara att komma med förslag till mig. :)

Beställde stavar i förrgår.. Stog på hemsidan att det skulle ta upp till 10 dagar att få dem. Igår fick jag ett mail om att de hade skickats och när jag kom hem låg dem i mitt postfack :) niCe.. Så nu har jag bytt till en nya mindre..  Tog bara en evighet att byta. Dreglade lite för mycket. Haha.

Nu ska jag springa in i duschen.. Ska ju ut på puben och kolla på matchen idag! Ta mig en bira eller något. De är ju lillördag så det är ju tillåtet!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0