Ont..

Jag vetefan om jag har träningsvärk eller om ja har sträckt mina leder? Heter de så ? Har haft ont ett par dagar nu.. Så de borde egentligen ha försvunnit. Men icke. Har även ont i ryggen. Bara ja ställde mig på min Wii bräda så kändes de i ryggen. Men när ja hållt på ett tag så tänkte ja inte på de.

Hoppas de bara är träningsvärk. Men de märker ja väl.. Blir de värre är de ju något annat.

Och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon. Inte ofta man inte har något inplanerat. Men de dyker väl säkert upp något I hope.

Idag på jobbet var vi ute och grillade i Idalaskogen. Riktigt mysigt. Synd att inte var dag är så. Alla små barn springandes runt och lekte. Frågade roliga saker och hade sig. Tänk om man varit 4-5 år igen och slippa tänka på något.

Hämtade även ut min mobil idag. Behövde inte betala något. Som tur så gick det på garantin. De bytte hela "luckan" på mobilen. Så nu ser den helt ny ut, på framsidan... haha.
Sedan tänkte jag att ja kunde lika bra ta en runda inne på Media Markt när jag ändå var där.. Slutade med att jag köpte en del till min Wii kontroll som känner av rörelserna lite bättre. :)


Nu blir det en runda cykeln tror jag. Men man vet aldrig.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0