Uh la la la

Lyssnar på gamla godingar från förut..  Alexia - Uh la la la är en utav dem jag har fått i huvudet. Ja minns inte hur men jag och Jenny fick den i huvudet i fredags på något sätt. Så vi lyssnade igenom alla mina gamla skivor. Men den var inte med där konstigt nog.
Sen dagen efter hade hon hittat den.

Jag färgade håret i torsdags och blev klippt i fredags. Så nu har jag inget hår att sätta upp i en tofs längre.

nyklipps


Ser nästan lite galen ut på denne bilden.. eller arg....


nyklippt


Idag fick jag veta att jag får förlängt i veberöd. Till Jul. Perfekt. De måste betyda att jag sköter mig. ha ha..
Men jag ska ändå vara i eslöv den 16 juli till den 20 augusti. Och semester månaden innan det. Ska bli skönt att ha riktig semester i år.

När jag kom hem hade jag även fått mail från ett ställe i Svalöv som ville att jag skulle komma på intervju. så får väl ringa och säga till dem att jag redan har fått sommarjobb o förlängt så jag tyvärr måste passa.. :p


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0